طراحي وب سايت
طراحي وب سايت و اپليكيشن موبايل

فروشگاه اينترنتي نوعي وب سايت دايناميك جهت ارائه يك رابط كاربري براي ارتباط خريداران و فروشندگان است.  تجارت تلفن همراه نيز به مفهوم خريد از طريق يك وب سايت فروشگاهي واكنشگرا يا يك اپليكيشن فروشگاهي است.

طراحي فروشگاه اينترنتي بايد طوري باشد كه به خوبي تداعي كننده خريد حضوري كالا يا خدمات از مركز خريد باشد. يقينا هيچ ويژگي جهاني طراحيفروشگاه اينترنتي وجود ندارد كه محبوبيت بالاي يك فروشگاه اينترنتي را تضمين كند اما يك سري ملزومات عمومي و مطلوبي وجود دارد كه نبايد در طراحي فروشگاه اينترنتي ناديده گرفته شود. قبل از هر چيز بايد درك روشني از اهداف اصلي راه اندازي  فروشگاه آنلاين داشته باشيم.

ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي

فروش واقعي محصولات و خدمات به صورت اينترنتي

شايد عجيب به نظر برسد ولي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي زيادي بدون قابليت خريد صورت گرفته. اين نوع فروشگاه ها شايد زيبا به نظر برسند ولي كارايي ديگري جز معرفي يك برند يا فروشگاه فيزيكي در فضاي مجازي  ندارند. بسياري از بازرگانان، طراحان و توسعه دهندگان به اين مساله مهم توجه نمي كنند.

معرفي مزاياي استفاده از محصولات شما در فروشگاه اينترنتي

 نمايش محصولات در دسته بندي هاي مناسب مي­ تواند بهترين كمك براي فروش اينترنتي شما باشد. تخفيف هاي ويژه و نمايش دسته تازه ترين محصولات، مشتريان را تشويق به خريد خواهد كرد.

 جلب اعتماد مشتريان و بازديدكنندگان در فروشگاه اينترنتي

 طبيعي است كه مشتريان بخواهند همه چيز را درباره محصولي كه مي خواهند بخرند بدانند. گنجاندن اطلاعاتي درباره فرآيند خريد، روش پرداخت، ارائه خدمات، ضمانت و غيره در فروشگاه اينترنتي در تصميم گيري مشتريان براي خريد تاثير مثبت مي گذارد. 

منبع: فرآيند مدار نت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: فروشگاه اينترنتي چيست؟،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۸:۱۸ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 31
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 3979
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب