طراحي وب سايت
طراحي وب سايت و اپليكيشن موبايل
امروزه پيدا كردن محصولات و كالاها در زمينه هاي مختلف كار آساني شده است. اينترنت!!! مشتريان و متقاضيان كالاها، به دليل اشتغال فراوان و يا ترافيك زياد و آساني بيشتر، كمتر براي خريد به مكان هاي حضوري خواهند رفت و سعي ميكنند كالاي خود را از طريق اينترنت جستجو و از همان طريق نيز خريد نمايند. طراحي فروشگاه اينترنتي ديجي كالا شايد براي همه شما نمونه خوب و دقيقي و جذابي باشد، تا اين سبك را پيگيري نماييد. طر ...
طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي فروشگاه اينترنتي

امروزه پيدا كردن محصولات و كالاها در زمينه هاي مختلف كار آساني شده است. اينترنت!!!

مشتريان و متقاضيان كالاها، به دليل اشتغال فراوان و يا ترافيك زياد و آساني بيشتر، كمتر براي خريد به مكان هاي حضوري خواهند رفت و سعي ميكنند كالاي خود را از طريق اينترنت جستجو و از همان طريق نيز خريد نمايند.

طراحي فروشگاه ديجي كالا شايد براي همه شما نمونه خوب و دقيقي و جذابي باشد، تا اين سبك را پيگيري نماييد.

طراحي فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد. تمامي اين افراد بايد با طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و داشتن آن، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.

طراحي فروشگاه اينترنتي و سايت خريد و فروش كالا و اجناس، از جمله تخصص هاي اصلي شركت مبنا مي باشد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

مهمترين نكته اي كه بايد مدنظر داشته باشيد اين است كه سايت فروشگاه شما، يك ويترين 24 ساعته و بدون محدوديت مكاني مي باشد.

ويژگي هاي فروشگاه هاي اينترنتي

ويژگي هاي عمومي يك فروشگاه اينترنتي، نمايش محصول، سيستم جستجو و سيستم خريد محصولات مي باشد.

سيستم نمايش محصول بصورت جذاب و پس از آن سيستم خريد جامع و البته روان آن، ويژگي اصلي نگه داشتن كاربران و مشتريان است.

در طراحي فروشگاه اينترنتي نكته ي اصلي اي كه بايد رعايت شود، طراحي بهينه ي آن براي موتور جستجوگر گوگل و ديگر موتور هاي جستجوگر ميباشد. چراكه فروشگاهي كه كاربري به آن وارد نشود، هرچقدر هم پيشرفته و كامل باشد، سودي براي صاحبان آن ندارد.

نتيجه اينكه ويژگي هاي اصلي فروشگاه اينترنتي، ابتدا كامل بودن و استاندارد بودن وب سايت بر اساس سئو و گوگل و نتيجه اينكه آوردن كاربران به فروشگاه مي باشد. سپس نگه داشتن كاربر با استفاده از امكانات جذاب و كامل مي باشد.

نمايش محصولات مشابه، پرداخت آنلاين، داشتن سيستم حراجي، سيستم تگ و ارتباط بين صفحات، دسته بندي كامل و سطح به سطح، داشتن فيلدهاي كامل براي محصول، امكان مقايسه ي فيلدهاي مختلف محصولات، جستجوي پيشرفته بر اساس فيلدهاي محصولات در دسته بندي هاي مختلف، نمايش سوالات متداول و سيستم پشتيباني و ارتباط با واحدهاي فروش و مالي و ... از ديگر ويژگي هايي است كه سايت هاي فروشگاهي بايد داشته باشند و در طراحي فروشگاه اينترنتي در نظر گرفته شوند.

هدف از داشتن فروشگاه اينترنتي چيست ؟

امروزه يكي از مهمترين مسائل براي فروشندگان محصولات، پيداكردن بازارهاي جديد و مشتريان جديد مي باشد.

بازاريابي اينترنتي در عصر حاضر بزرگترين راه حل براي تمامي فروشندگان در زمينه هاي مختلف است كه با ويژگي هاي كم هزينه بودن داشتن آن و داشتن يك ويترين دائمي، فروشندگان را حتي از داشتن يك مكان فيزيكي بي نياز مينمايد.

تنها هزينه ي اصلي بازاريابي به روش اينترنتي داشتن يك وب سايت قدرتمند مي باشد. اما اين هزينه در صورتي جوابگو است كه بصورت هدفمند و درست انجام شود.

هدف در صورتي كه تنها نمايش محصولات و خريد باشد، اين وب سايت با شكست رو برو مي شود. هدف اصلي بايد آوردن كاربران و مشتريان به فروشگاه اينترنتي و سپس نمايش محصول براي آنها و فروش به آنها باشد. 

نتيجه اينكه بايد هدف اصلي طراحي سايت فروشگاهي، بدست آوردن بازار اينترنتي فروش محصول از طريق بازاريابي اينترنتي از جمله گوگل و شبكه هاي اجتماعي و بنرهاي تبليغاتي  و سپس داشتن ويترين دائمي از محصولات و خدمات فروشگاه و فروش محصولات به آنهاي باشد.

شركت مبنا با ارائه ي راهكارهاي علمي حرفه اي و تجربي موفق بازاريابي از طريق اينترنت و  نيز طراحي اصولي و حرفه اي فروشگاه بر اساس نياز شما و تجربيات خود، مي تواند شما را در رسيدن به اهداف داشتنفروشگاه اينترنتي ياري رساند.

دلايل موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي :

مسلما طراحي و داشتن يك سايت فروشگاهي با سيستم هاي وبلاگي و يا نرم افزار هاي سايت ساز كاري راحت و كم هزينه است، اما موفق شدن آن مسلما به اين سادگي ها نيست.

همانطور كه قبل توضيح داديم، ويژگي اصلي يك فروشگاه اينترنتي در مرحله ي اول، استاندارد بودن براي سئو و گوگل و نتيجه اينكه آمدن كاربر به سايت و سپس نگه داشتن كاربر در سايت از طريق داشتن يك سيستم كامل فروشگاهي و خريد مي باشد.

به طور خلاصه فروشگاهي اينترنتي موفق است كه كاربران به آن بيايند و با اعتماد به سايت، از آن خريد نمايند.

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي موفقي مانند ديجي كالا، با پياده سازي اين روش توانسته اند كاربران را از اين طريق جذب و به فروش محصولات خود در زمينه لوازم ديجيتال بپردازند.

شركت مبنا با بررسي و تحليل فروشگاه هاي بزرگ و موفق و پياده سازي چنين فروشگاه هايي كه همگي در زمينه ي كاري خود موفق بوده اند، و با در اختيار گذاشتن اين دانش براي مشتريان طراحي سايت خود به صورت رايگان، شما را براي داشتن فروشگاه موفق ياري مي رساند.

مهمترين مسئله در موفقيت فروشگاه، طراحي اصولي و حساب شده ي آن مي باشد كه در اين زمينه، شركت مبنا با تجربه هاي موفق بسيار زياد در خدمت شما مي باشد.

امكانات پيش فرض طراحي فروشگاه هاي اينترنتي

  1. طراحي اختصاصي بر اساس نياز و مطابق با سليقۀ كارفرما
  2. بخش نظرات كاربران در رابطه با هر محصول، خبر، مقاله و...
  3. بخش تبليغات بنري و عكسي و فلشي
  4. ثبت نامحدود منوهاي تو در تو در سايت
  5. طراحي div base و فشرده سازي صفحات جهت بالا بردن سرعت فروشگاه اينترنتي
  6. رعايت تمامي نكات امنيتي و تضمين غير قابل هك بودن سايت فروشگاه اينترنتي
  7. بخش تماس با ما و ارسال پيغام به ايميل‏هاي مدير سايت
  8. بخش گالري تصاوير با امكان تعريف آلبوم و عكس‏هاي نامحدود
  9. ايجاد صفحات نامحدود براي سايت
  10. سئوي قدرتمند و كدنويسي استاندارد مطابق با آخرين الگوريتم هاي گوگل
  11. بخش اسلايد تصاوير هدر سايت و با افكت هاي زيبا
  12. بخش مديران و سطح دسترسي آنها
  13. تنظيم كلمات كليدي سايت براي هر صفحه جداگانه جهت سئوي قوي‏تر
  14. تنظيم كد آمار سايت به صورت دايناميك و امكان استفاده از چند كد آماري در سايت
  15. امكان اضافه نمودن محصولات به صورت نامحدود
  16. امكان طبقه بندي محصولات به صورت كاملا دايناميك
  17. امكان جستجوي پيشرفته ي محصولات بر اساس فيلدهاي مورد درخواست
  18. امكان اتصال به سيستم فيلد دايناميك مانند سايت ديجي كالا
  19. اتصال تارنماي فروشگاهي به شبكه هاي اجتماعي فيسبوك، توييتر، اينستاگرام
  20. قابليت ارائۀ پيش فاكتور به مشتريان در لحظۀ پرداخت
  21. امكان پرداخت آنلاين با بانك هاي پاسارگاد و ملت و ...
  22. پشتيباني فني و آموزش رايگان پنل مديريت و آموزش سئو حرفه اي بصورت رايگان
  23. همسان سازي وبسايت با تحليلگر گوگل آناليتيكس و وب مستر تولز جهت تحليل آماري فروشگاه و در نهايت ارتقاي آن در موتورهاي جستجوگر
  24. طراحي responsive و واكنش گرا در صورت تقاضا

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۶:۴۰ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]
خطاي 500 Internal Server چيست و آن را چگونه رفع كنيم
اگر اخيراً سعي كرده ايد كه از تارنما به خصوصي بازديد كنيد و با پيغام 500 Internal Server Error مواجه شده ايد، بايد بگوييم كه تارنما مذكور داراي مشكل است. به عبارت ديگر اين مشكل ربطي به مرورگر، رايانه و يا اتصال اينترنت شما ندارد، بلكه مشكل اصلي به تارنما (وبسايت) مورد نظر مربوط مي شود.

 

معناي اين پيغام خطا چيست؟

اين پيغام خطا در شرايط مختلفي ظاهر مي شود، اما معناي تمام آن ها يكي است. بسته به وبسايتي كه در حال بازديد از آن هستيد ممكن است با پيغام هاي “500 Internal Server Error”, “500 Error”, “HTTP Error 500”, “500. That’s an error”, “Temporary Error (500)”, يا تنها كد خطاي “500” مواجه شويد.

 

خطاي 500 يك خطاي عمومي است و زماني ظاهر مي شود كه اتفاقي غير منتظره اي روي سرور تارنما اتفاق افتاده باشد و سرور قادر به ارائه اطلاعات دقيق تر نباشد. هنگامي كه يك خطا روي سرور تارنما رخ مي دهد، سرور به جاي ارائه يك صفحه معمولي در مرورگر، صفحه اي حاوي يك كد خطا را به كاربر نشان مي دهد.

چگونه اين پيغام خطا را رفع كنيم؟

اين مشكل از سوي تارنما و بخش سرور آن بوده و تنها كساني كه چنين تارنمايي را به اجرا در مي آورند بايد نسبت به حل آن اقدام كنند و شما به شخصه نمي توانيد اين مشكل را رفع نماييد. با اين حال، اغلب روش هاي خودكار سبب رفع اين اتفاق مي شوند. اين پيغام خطا بيشتر اوقات موقتي بوده و ممكن است پس از چند لحظه تارنما مذكور نسبت به رفع آن اقدام كند.

به عنوان مثال ممكن است بخواهيد از تارنمايي خاص بازديد كنيد و پس از آن با پيغام فوق مواجه شويد؛ در اين شرايط چند لحظه اي منتظر بمانيد و مجدداً براي ورود به تارنما مورد نظر تلاش نماييد. اگر خوش شانس باشيد وضعيت تارنما بايد به شرايط طبيعي خود بازگشته باشد.

علاوه بر اين در صورت برخورد با اين خطا، سعي كنيد با بارگذاري مجدد صفحه نسبت به حل آن اقدام نماييد. براي اين كار روي دكمه Reload در نوار ابزار مرورگر كليك كنيد و يا از روي صفحه كيبورد خود دكمه F5 را بفشاريد.

در اين شرابط مرورگر شما با سرور تارنما ارتباط برقرار كرده و درخواست بارگذاري مجدد صفحه را براي آن ارسال مي كند. همين روند مي تواند به مشكل پيش آمده پايان دهد.

مهم: اگر در صفحه پرداخت بانك حضور داريد و يا در حال انجام معامله اي مهم به صورت اينترنتي هستيد، نبايد به هنگام ديدن اين خطا و رفع آن، صفحه مذكور را بارگذاري مجدد نماييد. همين امر ممكن است سبب شود كه پرداخت و مبلغ واريزي شما، دو بار پشت سر هم انجام شود.

اكثر تارنماها بايد از رخ دادن چنين اتفاقي جلوگيري كنند. با اين حال در صورتي كه تارنما در طول معامل با مشكل مواجه شود، ممكن است مسائل مختلفي براي تان به وجود آمده و شما را به دردسر بياندازد.

 

اگر اين راه كارساز نبود پس بهترين كار اين است كه منتظر بمانيد. اين تارنما مورد نظر است كه با مشكل دست و پنجه نرم مي كند و احتمالاً كساني كه آن را به اجرا در آورده اند در حال رفع خطا هستند. به همين منظور سعي كنيد بعدها نيز به اين تارنما سر بزنيد؛ هر لحظه ممكن است مشكل مذكور توسط تيم فني حل شود.

اگر فكر مي كنيد كه تيم فني تارنما از مشكل به وجود آمده آگاه نيست،قادر هستيد با آن ها تماس برقرار كرده (از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده) و اين خطا را به اطلاع آن ها برسانيد.

به طور كلي بايد بدانيد كه اگر بارگذاري اين تارنما براي شما مشكل دارد احتمالاً كاربران فراوان ديگري نيز هستند كه با مشكل مشابهي مواجه باشند. در اين شرايط صاحب تارنما بايد هرچه سريع تر نسبت به رفع اين خطا و درست كردن آن اقدام كند.

چگونه نسخه اي قديمي تر از صفحه يك تارنما را ببينيم؟

اگر به دنبال نسخه اي قديمي تر از صفحه يك تارنما هستيد كه هم اكنون در دسترس نيست (خطاي 500 و يا مشكلات ديگر گريبان آن را گفته است)، بايد گفت كه راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. در رابطه با همين موضوع بد نيست بدانيد كه اين روش براي تارنما هاي پويا كار نخواهد كرد.

اين در حالي است كه براي دسترسي به مقالات قديمي تر و تارنما هاي استاتيك مي توان به راحتي از چنين روشي استفاده نمود. به عنوان مثال اگر از گوگل استفاده مي كنيد، مي توانيد از طريق Google Cache به نسخه اي قديمي تر از تارنما مورد نظر خود دسترسي داشته باشيد.

با استفاده از موتور جستجو قدرتمند گوگل تارنما مورد نظر خود را جستجو و در بين نتايج به دنبال آن بگرديد. پس از آن روي پيكاني كه در سمت راست لينك آن قرار دارد، ضربه بزنيد و براي ديدن نسخه قديمي تر روي گزينه Cached كليك كنيد. همچنين در صفحه كش ممكن است براي بارگذاري درست صفحه بخواهيد لينك Text-only version را نيز انتخاب نماييد.

 

در آخر نيز بگوييم كه از ابزاري چون Wayback Machine نيز مي توانيد براي ديدن نسخه هاي قديمي تري صفحات وب استفاده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: خطاي 500 Internal Server چيست،
موضوع:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۱:۰۵ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

آژانس هواپيمايي به شركت هايي گفته مي شود كه در زمينه ارائه نمودن خدمات مسافرتي فعاليت دارند. با توجه به اين كه امروزه طراحي سايت در تمامي مشاغل مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد،آژانس هاي هواپيمايي نيز نياز بسيار ضروري به طراحي يك وب سايت مناسب براي ارائه خدمات آنلاين به مشتريان خود دارند. شركت نوپرداز با بهره گيري از نيرو هايي متخصص در زمينه طراحي سايت آژانس هواپيمايي و سئو و بهينه سازي اين سايت ها، آماده ارائه خدمات اختصاصصي به مشتريان مي باشد. اما چرا طراحي سايت آژانس هواپيمايي مهم است؟ اين وب سايت ها چه خدماتي را به مشتريان ارائه خواهند داد؟

اهميت طراحي سايت آژانس هواپيمايي

با توجه به اين كه اغلب مشتريان آژانس هاي هواپيمايي نيازمند دريافت خدمات آنلاين هستند، از اين رو آژانس هاي هواپيمايي مي توانند با طراحي سايتي مناسب نسبت به جلب رضايت مشتريان خود اقدام نمايند. همچنين با استفاده از خدمات سئو و بهينه سازي سايت اين امكان نيز وجود دارد كه بازديد كنندگان بيشتري به سمت وب سايت شما جذب شده و ترجيح دهد تا از خدمات هواپيمايي شركت شما استفاده نمايد. اهميت طراحي سايت براي كسب و كار شما به اندازه همان كسب و كارتان است، پس سعي كنيد در اين زمينه با شركت هاي معتبر و قابل اعتماد همكاري نماييد.

ويژگي صفحات سايت آژانس هواپيمايي

  • طراحي سي پنل اختصاصي و كاربر پسند
  • طراحي صفحه پذيرش آنلاين
  • طراحي صفحه وضعيت بليط 
  • طراحي صفحه ارائه اطلاعات سفر و راهنماي مشتريان
  • طراحي صفحه ارتباط با ما و دفتر فروش
  • طراحي صفحه درگاه پرداخت الكترونيكي 
  • طراحي صفحه خريد بليط به صورت اينترنتي 
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • طراحي صفحه ارتباط آنلاين اپراتور با مشتريان
  • طراحي صفحه ارتباط با شركت و درخواست همكاري
  • طراحي صفحه مديريت مطالب سايت

برترين شركت‌هاي هواپيمايي ايران

شركت هاي هواپيمايي ايراني كه از سال 1345 تا به حال تاسيس گرديده اند متشكل از بخش خصوصي، نظامي و دولتي مي باشند. اين شركت ها به شرح زير مي باشند:

  • هما: شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) به عنوان اولين ايرلاين ايراني در سال ۱۳۴۵ تحت عنوان شركت هواپيمايي ملي ايران با هدف حمل و نقل بار، مسافر و محمولات پستي به داخل و خارج كشور ايجاد شد كه الان نيز در اغلب مسيرهاي داخلي و خارجي در حال تردد مي باشد.
  • ايران ايرتور: شركت هواپيمايي ايران ايرتور در سال ۱۳۷۲ به عنوان يك شركت فرعي شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) به منظور انجام كارهاي چارتري و توريستي ايجاد گرديد و بعد از مدتي تعدادي هواپيما اجاره و خريداري كرد. اين شركت اكنون به وزارت دفاع منقل گرديده و پرواز هاي مختلفي دارد.
  • آسمان: شركت هواپيمايي آسمان بعد از انقلاب از ادغام حدود شش شركت كوچك به عنوان ايرتاكسي ايجاد شد. اين شركت ابتدا قرار بود براي نقاط دور افتاده و با هواپيماهاي كوچك فعاليت كند اما با تغيير قانون (طبق قانون در آن زمان تنها شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي مي‌ توانست هواپيماهاي بزرگ داشته باشد) اين شركت از ناوگان با برد متوسط و هواپيماهاي با صندلي بيشتر استفاده كرد و در بخش هايي كه مسافر كمتر و مشكلات بيشتري را شامل بود، پرواز نمود.
  • ماهان: شركت هواپيمايي ماهان نيز به وسيله بخش خصوصي در سال ۱۳۷۲ در كرمان ايجاد شد و جزء شركت‌هايي مي باشد كه در مدت اخير به خوبي رشد نموده و نام اين ايرلاين در زمره ايرلاين‌هاي ايمن منطقه قرار گرفته است.
  • كاسپين: شركت هواپيمايي كاسپين نيز در سال ۱۳۷۲ تأسيس شده و در حال حاضر شش فروند هواپيما دارد.
  • كيش اير: شركت هواپيمايي كيش در سال ۱۳۷۰ تاسيس گرديد و متعلق به سازمان منطقه آزاد كيش مي باشد.

شركت طراحي سايت آژانس هواپيمايي

شركت نوپرداز با طراحي قالب اختصاصي براي وب سايت مشتريان خود اين اطمينان را به آن ها مي دهد كه سايت آن ها به صورت كاملا حرفه اي و بر اساس قوانين و اصول سئو و بهينه سازي طراحي گردد. توجه به رابط كاربري مناسب و طراحي گرافيك هاي تاييد شده توسط مشتري از جمله مشخصاتي است كه شركت نوپرداز به آن توجه زيادي دارد. ارائه خدمات و پشتيباني 24 ساعته پس از طراحي سايت از جمله عواملي است كه سبب رضايت مشتريان گرديده است. خدمات شركت نوپرداز فقط به قسمت طراحي سايت ختم نمي شود و دپارتمان سئو شركت نوپرداز آماده خدمت رساني به مشتريان محترم با ارائه خدماتي چون افزايش رتبه سايت در موتور هاي جستجو و افزايش بازيد از طريق موتور هاي جستجو مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۸:۳۷ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت حرفه اي يعني ما سايتي را طراحي كنيم و بتوانيم آن سايت را طوري طراحي كنيم كه بهينه سازي آن راحت تر شود و سايت به گونه اي باشد كه شخصي كه از سايت ديدن مي كند را به خوبي جذب كند و شخص را بتواند در آن سايت سرگرم كند شايد شما فكر كنيد كه طراحي سايت حرفه اي نياز به هزينه ي زيادي دارد ولي اينگونه نيست شما مي توانيد با طراحي سايت ارزان سايتي طراحي كنيد كه بسيار حرفه اي باشد و ساخت سايت براي طراحان به راحتي صورت گيرد

طراحي سايت حرفه اي چه ويژگي هايي دارد

بهينه سازي سايت يا سئو سايت

اين گونه طراحي سايت براي بهينه سازي سايت يا همان سئو سايت بسيار مناسب مي باشد چون اينگونه سايت ها اگر برنامه نويسي شده اند مي توان روي آن اعمالي كه براي سئو مناسب مي باشند را به راحتي بر روي آن ها اجرا كرد و سايت نزد گوگل از اعتبار بالا يي برخوردار است

اضافه كردن موارد خاص و زيبا به سايت

اين نوع سايت به دليل قدرتي كه دارد مي توان مواردي به آن اضافه كرد كه هم براي زيبايي سايت مناسب هست و هم براي شخصي كه از سايت ديدن مي كند جذاب و قابل توجه است و براي سايت هاي شركتي اين مورد بسيار مورد استفاده قرار مي گرد و ميتواند مشتري بيشتر براي صاحب سايت فراهم كند

جذب مشتري براي سايت هاي فروشگاهي

همانطور كه در قسمت قبل هم اشاره شد سايت هايي كه از زيبايي خوبي برخورد دار هستند براي جذب مشتري بسيار مناسب هستند چون با روش هايي كه طراح سايت حرفه اي براي سايت به كار ميگير شخص به داخل سايت مي آيد و چون از آن لذت برده است به محصولات  سايت هم نگاهي مي اندازد و باعث مي شود كه موارد مورد نيازش را در آن سايت پيدا كند و آن را خريداري كند طراحان سايت ما به دليل داشتن تجربه ي بالا و داشتن سليقه ي باور نكردني براي شما سايتي طراحي مي كنند كه شما از داشتن آن سايت بسيار لذت برده و خود به داشتن همچين سايتي افتخار مي كنيد شما مي توانيد تا هرگونه  سايتي براي خود داشته باشيد ازجمله سايت شخصي ، سايت فروشگاهي ، سايت شركتي و.... و شما حتي براي راه اندازي كسب وكار براي خود سايتي داشته باشيد كه تمام محصولات خود را در آن نمايش دهيد و كار خود را در شروع راحت تر كنيد و بهترين كسب و كار را راه اندازي كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۳:۳۰ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

مزاياي Ajax طي سال هاي اخير جهت صنعت نرم افزار در زمينه ي وب و طراحي سايت به سوي توليد نرم افزارهاي است كه مستقل از سيستم عامل و مرورگر باشند. نگاهي به سير تحولات زبان هاي برنامه نويسي مانند PHP و ASP از طرفي و كاهش اقبال برنامه نويسان به فناوري هاي همچون ActiveX و Java Applet در سمت كلاينت از طرف ديگر، تاييد كننده اين مطلب است.

يكي ديگر از دلايل مهم توجه دنياي نرم افزار به Ajax اين است كه همچون فناوري هاي مانند Macromedia Flash نيازمند نصب هيچ نرم افزار اضافي بر روي مرورگر نيست و تنها اتكاي آن به XML است و اين يك مزيت است زيرا XML انعطاف پذيري زيادي دارد و هم اكنون در مقياس گسترده اي در نرم افزارهاي تحت وب مورد استفاده قرار مي گيرد.

چالش هاي Ajax

برنامه هاي Ajax به علت تبادل حجم داده كم بين سرور و كلاينت ترافيك شبكه را كاهش مي دهند و سرعت اجرا را بالا مي بردند. نكته مهم ديگر اين است كه در مورد Ajax شما نياز به يادگيري زبان برنامه نويسي جديدي نيستند. چالش هاي فن آوري Ajax برنامه نويسي صفحات به سبك Ajax داراي چالش هاي متعددي است : – عناصر موجود در صفحات وب مي بايست متناسب با شرايط هر مرورگر برنامه نويسي گردند، چرا كه هر مرورگر يك نسخه متفاوت از DOM و DHTML را ارائه مي نمايند. هر چند اين تفاوت ها اندك باشد). – برنامه نويسي سمت كلاينت صرفا با استفاده از جاوااسكريپت انجام مي شود. پياده سازي برخي از بخش هاي Ajax مي تواند براي پياده كنندگان بسيار پيچيده باشد و نيازمند دانش بالائي در خصوص استفاده از جاوا اسكريت باشد. – جاوا اسكريپت، ويژگي ها و امكانات مورد نياز پياده كنندگان برنامه هاي دات نت را تامين نمي نمايد ( نظير يك رويكرد شي گراء كامل ). علاوه بر اين، در اين فن آوري از كتابخانه اي نظير آنچه در پلت فرم دات نت ارائه شده است، استفاده نمي گردد و برنامه نويسان مي بايست تمامي برنامه را از ابتدا كد نمايند. – جاوا اسكريپت و پياده سازي سمت كلاينت، عموما بخوبي در محيط هاي يكپارچه توسعه (IDEs) حمايت نمي گردند. بعنوان سخن آخر:Ajax تكنولوژي نيست كه جديد كشف شده باشد، شي XMLHttpRequest از زمان IE5 عرضه شده بود ولي چون ديگر مرورگرها از آن پشتيباني نمي كردند، Ajax ناشناخته مانده بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: Ajax در طراحي سايت،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۱۳:۵۶ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله قصد داريم برخي اصول درست در طراحي اپليكيشن موبايل را خدمتتان ارائه نماييم، البته ما نمي خواهيم به شما دستورالعملي بدهيم يا بگوييم چگونه طراحي كنيد اما اين جا يك نقطه شروع خوب براي دستيابي به يك طرح مناسب خواهد بود.

اصول طراحي اپليكيشن موبايل 

اصول كلي

احترام به پلتفرم

ما الگو ها و اجزاي سيستم عامل هاي اندرويد و IOS را كه برنامه هاي ما در آن ها وجود دارند را مستند كرديم. هنگام طراحي اين مدل اپليكيشن ها ابتدا لازم است كه به راهنمايي ها و دستورالعمل هاي سيستم عامل ها مراجعه نماييد تا بتوانيد طرحي با كيفيت را پياده سازي نماييد. به خاطر داشته باشيد كه دستورالعمل هاي اين سيستم عامل ها به صورت مداوم در حال تكامل بوده و سعي كنيد هر از چند گاهي با مطالعه دستورالعمل هاي تازه اطلاعات هود را به روز رساني كنيد.

دستورالعمل رابط كاربري اپل: https://developer.apple.com/ios/human-interface-guidelines

دستورالعمل متريال ديزاين گوگل: https://material.io/guidelines

سود بردن مشتريان

هميشه اولين عامل طراحي خود را سود.و مزيت مشتريان قرار دهيد. از ابزار هاي مشابه استفاده نكنيد، هر چند در برخي از موارد استثنا هايي براي استفاده از آن ها وجود دارد. در بعضي موارد نياز به طراحي جديد نيست و شما مي توانيد از الگو و ابزار هايي كه قبلا استفاده كرديد براي ويژگي هاي ديگر نيز مجددا استفاده نماييد. الگو هاي طراحي مانند يك سيستم ما را راهنمايي مي كنند. هميشه از خودتان اين سوال را بپرسيد: " اين طرح چه سودي براي مشتريان دارد؟ "

درباره دستگاه فكر كنيد

ابتدا درباره قابليت هاي دستگاه مد نظر خود فكر كنيد (قابليت هايي مانند لمس كردن، صدا، فشردن، شتاب سنج، مكان ياب و غيره). طراحي شما حول دستگاه، سيستم عامل و تجربه كاربري خواهد بود. چگونه مي توان از ويژگي هاي اين دستگاه در محصولات خودمان استفاده كرد؟ دستگاه تلفن همراه چه مزيت هايي را فراتر از صفحه نمايش مقابل كاربران براي آن ها خواهد داشت؟

مقياس پذيري را در ذهن داشته باشيد

به خاطر داشته باشيد كه يك دستگاه تلفن همراه فقط يك گوشي نيست. مقياس پذيري در بين دستگاه ها، مخصوصا موبايل ها و تبلت ها هميشه يك چالش مهم براي طراحان بوده است. برخي از سوالاتي كه ممكن است ايجاد شوند را در اين جا آورده ايم:

آيا طراحان وب و طراحان تبلت ها با هم برابر هستند؟ آيا مي توان از الگو هاي طراحي موبايل در تبلت ها نيز استفاده نمود؟ 

براي پاسخ به اين سوالات مي توان گفت: تحقيقات نشان داده اند كه با اين كه تبلت ها و تلفن هاي همراه شباهت هاي زيادي با هم دارند اما كاربران بسيار متفاوت از آن ها استفاده مي كنند.

الگوها و دستورالعمل ها 

انتقال بين صفحات 

يكي از مهم ترين جنبه هايي كه سبب هدايت محتوا در دستگاه هاي موبايل مي شود، انتقال بين صفحات است. دو سوال اين جا ايجاد مي شود:

چه زماني بايد صفحه نمايش از سمت راست به چپ (push) حركت كند؟ چه زماني بايد صفحه نمايش از پايين به بالا (modal) حركت كند؟ 

ما استفاده از روش هاي زير را توصيه مي كنيم:

حركت صفحه نمايش از سمت راست به چپ (push) معمولا براي نمايش صفحات جديدي است كه در بالاي صفحه قبلي قرار دارد. معمولا يك دكمه برگشت وجود دارد كه كاربر مي تواند با استفاده از آن آخرين صفحه اي را كه مشاهده كرده، ببيند. براي صفحاتي مانند جزئيات تراكنش ها، يا ليست ها از اين روش استفاده مي كنيم. 

حركت صفحه نمايش از پايين به بالا (modal) معمولا براي انتخاب، ويرايش محتوا يا داده هاي ورودي مورد استفاده قرار مي گيرد. تمامي فرم هاي تراكنش ها از (modal) استفاده مي كنند. اين صفحات اغلب داراي عناويني مانند لغو، انجام يا ذخيره هستند. بنابر اين هنگامي كه شما " ذخيره"  را لمس كنيد، يك صفحه نمايش به صورت (push) نمايش داده مي شود، زيرا شما محتواي ذخيره شده را مشاهده مي كنيد و در حال ويرايش آن نيستيد. 

تماس با اكشن ها

تماس با اكشن 

در اين جا سوال مهمي وجود دارد: براي تماس با اكشن ها از دكمه ها استفاده كنيم يا لينك متني؟ 

در هر دو دستورالعمل طراحي iOS و اندرويد، استفاده از متن به جاي دكمه ها توصيه شده است. در هر صورت من فكر مي كنم هنگامي كه ما از متني استفاده مي كنيم كه داراي يك فونت خاصي است و يك بك گراند روشن يا تيره دارد، ما از يك فرصت بزرگ براي تركيب عناصر برند مانند رنگ سبز اكوسيستم يا خطوط هنري استفاده مي كنيم.

صفحات خالي

صفحه نمايش خالي اولين چيزي است كه كاربراني كه تازه برنامه ما را نصب كرده اند با آن مواجه خواهند شد. اين صفحه معمولا شامل يك تصوير، يك توضيح مختصر و لينك تماس با اكشن ها است. يك روش رايج، استفاده از متن خاكستري در يك پس زمينه روشن است. قبل از استفاده، با استفاده از تجزيه و تحليل رنگ هاي پيش زمينه و پس زمينه مطمئن شويد كه متن در دسترس و قابل خواندن است. 

اكشن شيت ها

طبق قائده كلي طراحي صفحات موبايل: هر وقت كه اكشن هاي متعددي در دست اقدام بود، مي توان از اكشن شيت ها استفاده نمود.

كارت ها يا Tiles

يك كارت ابزاري است كه به صورت يك محتوا مستطيلي براي نمايش مقادير مشخصي از اطلاعات عمل مي كند. بر اساس ظاهر و استفاده دو نوع كارت وجود دارد: اشكن كارت و اينفو كارت.

ديالوگ ها

ما از پنجره هاي ديالوگ براي هشدار هاي بحراني، هشدارهاي مربوط به مجوزها، هشدارهاي مسدود كننده سيستم، و غيره استفاده مي كنيم. كلمه كليدي "هشدار" است. توجه داشته باشيد كه براي اقداماتي كه به اين موارد مربوط نيست، ما سعي مي كنيم از اكشن شيت ها استفاده كنيم.

فونت ها

قانون كلي براي ديزاين هاي تلفن هاي همراه استفاده از فونت هاي سيستمي است. اما گاهي ما نياز داريم كه برند و نام تجاري خود را استفاده نماييم. ما براي هدر ها از فونت هاي خودمان استفاده مي كنيم اما براي متن هاي معمولي و متن هاي درون دكمه ها از فونت هاي سيستمي استفاده مي نماييم. 

توگل ها

توگل سوئيچ ها براي هدايت عمليات هاي باينري (به عنوان مثال چرخش چيزي در حالت خاموش و روشن) مورد استفاده قرار مي گيرند. با استفاده از آن ها كاربر مي تواند يك پروسه را فعال يا غير فعال كند.

 

در پايان بايد گفت كه اين موارد فقط چند نكته براي شروع كار و سرعت بخشيدن به روند طراحي اپليكيشن هاي موبايل بود. شما مي توانيد با استفاده از غرايز خود طرح هاي زيبايي را پياده سازي كنيد، اما به خاطر داشته باشيد كه به سيستم ها احترام بگذاريد، به منافع مشتريان خود فكر كنيد و اول به دستگاه و مقياس پذيري آن فكر كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۲۲:۵۴ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

براي طراحي سايت بايد به صورت كلي مراحل زير را طي نمود، تا بتوان وب سايتي پويا با اهدافي روشن را طراحي كرد:

- نيازسنجي
- تهيه طرح اوليه
- تهيه محتوا
- پياده سازي
- آماده سازي و انتشار
- اشكال زدائي 

 

طراحي صفحات سايت تأثيرگذار هستند و به دليل وجود سليقه هاي متفاوت به طور دقيق تأكيد بر استاندارد و روشي مشخص در اين زمينه چندان كارآمدي ندارد. با اين وجود مي توان برخي نكاتي كه به طور معمول متخصصين اين فن در طراحي خود رعايت مي كنند را به عنوان اصول اوليه طراحي سايت در نظر گرفت. برخي از اين نكات را در ذيل بررسي مي نمائيم:

 

طراحي:

• نمايش كامل و صحيح محتواي صفحات وب سايت در تمامي مرورگرهاي مطرح دنيا
• انتخاب فونت مناسب در سايت هاي فارسي، به گونه اي كه مطالب در تمام سيستم عامل ها با هر نوع تنظيم زبان قابل خواندن باشد.
• منطبق بودن طراحي گرافيكي صفحات بر اصول و قواعد دانش گرافيك
• استفاده از تصاوير، صداها و انيميشن هاي گيرا در طراحي سايت و به خصوص صفحه اول براي ايجاد جذابيت بيشتر، تا كاربراني را كه به صورت اتفاقي از وب سايت بازديد مي كنند به خود جلب كند.

 

مخاطب محوري:

• در اولين گام بايد هدف از ايجاد سايت كاملاً مشخص باشد و اين هدف به صورت كامل در محتوا و مطالب موجود در آن لحاظ گردد و مطالب وب سايت متناسب با زمينه فعاليت و معلومات و نيازهاي عامه مخاطبان باشد.
• بايد سعي كنيم از مطالب طولاني و خسته كننده و نيز حجم انبوهي از تبليغات به ويژه تبليغات تصويري و متحرك استفاده نكنيم تا موجب دلزدگي مخاطب نشويم.
• امكان ارسال نظرات مخاطبين در بخش هاي مختلف سايت، زيرا در نظر گرفتن اين بخش مي تواند عامل مهمي در پويائي و كارآمدي وب سايت باشد.
• نمايش پيغام هاي مناسب در صورت بروز خطا در بارگذاري وب سايت.

اصول طراحي سايت
 

ساختار اطلاعات:

• ايجاد نقشه سايت براي دسترسي سريع و آسان مخاطبين به قسمت هاي مختلف وب سايت.
• قرار دادن ابزار "جستجو در سايت" براي جستجوي سريع مطالب مورد نظر.
• منوي اصلي وب سايت داراي دسته بندي مناسب بوده و در تمامي صفحات قابل دسترسي باشد و نياز به كليك هاي زياد براي رسيدن به يك مطلب نباشد، زيرا نشانه اي از ضعيف بودن ساختار سايت است.
• قرار دادن نوار پيمايش در سايت.

 

محتوا:

• محتواي موجود در وب سايت جديد باشد و در بازه هاي زماني مناسب، به روزرساني گردد.
• اطلاعات قديمي از طريق بخش بايگاني (آرشيو) قابل دسترسي و استفاده باشد.
• آمار بازديدكنندگان ترجيحاً با قيد زمان و توزيع جغرافيايي قابل مشاهده باشد.
• سعي شود در عين كامل بودن مطالب، از درج مطالب اضافه غيرمرتبط خودداري گردد.

 

پشتيباني:

• انتخاب نام و دامنه مناسب و حتي الامكان كوتاه براي وب سايت و متناسب با محتواي سايت.
• انتخاب فضاي مناسب براي قرار دادن اطلاعات وب سايت.
• معرفي وب سايت به موتورهاي جستجو و رعايت موارد SEO در طراحي سايت براي قرار گرفتن وب سايت در رتبه هاي اول موتورهاي جستجو.
• سعي كنيم حتي الامكان حجم صفحات سايت پائين باشد تا تمام كاربران با هر سرعت اينترنت بتوانند به راحتي صفحات را مرور كنند.
• وجود امكان بررسي خطاهاي ايجاد شده در سايت.
• به صورت منظم از محتواي وب سايت نسخه پشتيبان تهيه و در محل امني نگهداري شود.
• براي بررسي صحت ارتباط ميان صفحات و معتبر بودن پيوندها، آزمون هاي فني مورد نياز انجام گيرد.

منبع: سايت پارس ديتا


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: اصول طراحي سايت چيست؟،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۴۸:۱۲ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]
آژانس مسافرتي

اين مقاله اي از برايان تان، بنيان گذار و مدير عامل Zicasso (شركت خدمات مسافرتي كه به صورت آنلاين مشتريان و مسافران را به متخصصين اين حرفه متصل مي كند) مي باشد. هر چند كه صنعت گردشگري روز به روز با مشكلات جديدي روبرو مي شود و به طور ميانگين درآمد ساليانه آژانسها كمتر مي شود، اما همچنان آژانسهايي هستند كه خيلي بهتر از سايرين عمل مي كنند. آقاي تان مي گويد: «به عنوان مدير Zicasso، بخشي از شغل من اين بوده كه افرادي عملگرا را پيدا كنم، با آنها شريك شوم، آنها را رهبري كنم و از آنها افرادي عملگراتر بسازم. براساس تعاملات و روابطم با هزاران متخصص در اين صنعت و تحليل آنها، در نهايت به
۲۰ نكته كليدي و لازم براي آژانسهاي مسافرتي رسيده ام. اين نكات را هر آژانسي مي تواند در همين لحظه انجام دهد تا با محيط فعلي تطابق پيدا كند و كسب و كار خود را رونق دهد؛ محيطي كه در آن مسافران به دنبال تسهيلات اينترنتي بيشتر هستند.

۱٫ اختصاصي كار كنيد.
مسيرهاي كمي را انتخاب كنيد و سعي كنيد كه در آنها بيشتر از هر شخص ديگري متخصص شويد. در حال حاضر مسافران در اين حوزه به اطلاعات زيادي دسترسي دارند و با جستجو در اينترنت مي توانند به طور كلي اطلاعات لازم را پيدا كنند. وقتي كه آنها به كمك نياز داشته باشند، به اين معني است كه در جستجوي يك متخصص واقعي هستند.
۲٫ به طور شخصي براي افراد وقت بگذاريد.
درست در اولين تعامل خود با مشتريان (به صورت آنلاين، تلفني و يا حضوري) سعي كنيد به صورت كاملا شخصي براي آنها وقت بگذاريد و به آنها سرويس دهيد به طوريكه ببينيد مشتري رفتار شما را كاملا احساس مي كند.
۳٫ تجربه هاي منحصر به فرد خود و مسافران را در اختيار مشتريان قرار دهيد.
همه چيز در اين صنعت، درباره فروش تجربه ها است. هر چه بيشتر مشتريان را به رويدادها و افراد خاص متصل كنيد، بيشتر متمايز خواهيد بود. هر چه بيشتر منحصر به فرد باشيد، ارزش بيشتري پيدا مي كنيد.
۴٫ روي مسيرهاي سخت كار كنيد.
مشتريان معمولا خودشان ترتيب سفرهاي ساده را مي دهند. مسافران به واقع براي سفرهاي پيچيده نيازمند آژانسها هستند. انرژي و تخصص خود را بايد روي مسيرهاي سخت تر بگذاريد.
۵٫ روي قسمت ارزشمند بازار تمركز كنيد.
بازار خود را به دو گروه از مسافران تقسيم كنيد: آنهايي كه پول بيشتري نسبت به زمان خود دارند و آنهايي كه زمان بيشتري نسبت به پول خود دارند. آژانسها بايد در بخش اول با هم رقابت كنند. تخصص و توانايي هاي خود را براي مسافراني صرف كنيد كه پولشان از زمانشان بيشتر است.
۶٫ تمركز خود را بر روي تامين كنندگان معتبر و قوي بگذاريد.
در محيط رقابتي فعلي، سعي كنيد كه تامين كنندگاني را انتخاب كنيد كه جايگاه بهتري در بازار دارند. بيشتر تامين كنندگان موجود در بازار در حال تغيير هستند، اما برخي از آنها داراي ثبات بيشتري هستند. با برقراري يك ارتباط مداوم با شركت ها و آژانسهاي قوي تر براي خود اعتمادسازي خواهيد كرد.
۷٫ به صورت مداوم خود را ارزيابي كنيد: آيا بهترين كيفيت را ارائه مي دهم؟
بازار به طور مداوم در حال تغيير است. آيا براي تمام كالاها و خدماتي كه ارائه مي دهيد، مزيت رقابتي خاصي داريد؟ آيا از انواع استراتژي ها استفاده مي كنيد تا بيشترين ارزش را خلق كنيد؟
۸٫ خودتان را خوب بشناسيد.
آيا زماني كه مشتريان از شما مي پرسند: «درباره خودتان و آژانستان بگوييد»، يا اينكه «چه چيزي شما را از ديگر آژانسها متمايز مي كند»، ۳ نكته برتري كه به آنها از خودتان مي گوييد چيست؟ آنها را هميشه به خاطر بسپاريد.
۹٫ اعتماد سازي كنيد.
اين حرفه، يك شغل مشاوره اي است. بيشتر آژانسها در صورتي كه به عنوان يك مشاور مورد اعتماد شناخته شوند، بيشتر خواهند فروخت. بنابراين سعي كنيد كه مهارت هاي اعتماد سازي و روابط عمومي را جايگزين روشهاي قديمي كنيد و از فروش به روش پافشاري يا به اصطلاح «هل دادن مشتري» بپرهيزيد.
۱۰٫ با يك برند خوش نام و مورد اعتماد، اعتبار خود را افزايش دهيد.
سعي كنيد كه به هر طريقي نام آژانس خود را در رسانه هاي ملي يا حداقل در يك روزنامه محلي مطرح كنيد. از مسافران بازخورد بگيريد و مشاهدات واقعي آنها را ثبت كنيد. اين كار اعتبار شما را بيشتر خواهد كرد.
۱۱٫ يك وب سايت خوب داشته باشيد.
خيلي از آژانس ها وب سايت هايي دارند كه بالعكس براي آنها زيان آور است. وب سايت آژانس نياز به ۳ آيتم كليدي دارد: طراحي خوب + محتواي قوي + به روز رساني آسان. براي اين كارحتما از شركت هاي طراحي سايت حرفه اي كمك بگيريد.
۱۲٫ هميشه دردسترس و پاسخگو باشيد.
حتي زماني كه در دفتر نيستيد، از گوشي موبايل خود استفاده كنيد تا از طريق ايميل، شبكه هاي اجتماعي و … پاسخگوي مشتريان باشيد.
۱۳٫ اثر بخشي خود را افزايش دهيد.
بيشتر آژانس ها فرصت هاي زيادي دارند تا در روندهاي عملياتي، بيشتر اثربخش باشند. براي مثال مي توانيد زماني كه صرف مي شود تا به مشتري قيمت دهيد و يا زمان برنامه ريزي سفر مسافران و تحويل مدارك را كاهش داده و آن را موثر كنيد.
۱۴٫ در زمان مناسبي از مشتري پول بخواهيد.
نمي توان گفت كه جواب مشخصي براي اين سوال وجود دارد كه كي از مشتري بخواهيم تا وجه خود را پرداخت كند. خودتان بايد قضاوت كنيد و براي انواع مشتريان جواب را بدست آوريد.
۱۵٫ از شبكه هاي اجتماعي اينترنتي استفاده كنيد.
حتما پيشنهاد مي كنيم كه در اين شبكه عضو باشيد واجازه دهيد تا مسافران و مشتريان از اين طريق مشاهدات و نظرات خود را در اختيار همه بگذارند و طرفدار شما باشند. كاربرد اين صفحه ها بيشتر براي درگير كردن طرفداران مي باشد و كمتر از آنها براي فروش استفاده مي شود.
۱۶٫ شراكت كنيد.
بازار را خوب بشناسيد. اگر اين طور نيستيد، از يك دفتر مشاوره بازاريابي كمك بگيريد. با اين كار مي توانيد در زمان صرفه جويي كنيد و بر روي فروش تمركز كنيد.
۱۷٫ مهارت هاي نامه نگاري و نوشتن ايميل خود را افزايش دهيد.
تعدادي از مشتريان هميشه ترجيح مي دهند كه از طريق ايميل در ارتباط باشند. نامه نگاري خوب يك مهارت فروش به حساب مي آيد كه به شما كمك مي كند تا اعتماد و ارتباط قوي با مشتريان خود بسازيد. براي اين كار پيشنهاد مي كنيم كه در كلاس هاي نامه نگاري شركت كنيد.
۱۸٫ روي اولين برخورد با مشتريان كار كنيد.
هميشه درباره كيفيت اولين تعامل با يك مشتري جديد فكر كنيد، حتي اگر به صورت تلفني يا ايميل باشد. مطمئن باشيد كه ايجاد يك حس خوب در ابتداي ملاقات نقشي اساسي را در فروش ايفا مي كند.
۱۹٫ تخصص خود را بفروشيد.
سعي كنيد بيشتر به جاي اينكه خدمات خود را تبليغ كنيد، تخصص خود را تبليغ كنيد. شعار كسب و كار خود را به اين تغيير دهيد كه شما در مشاوره دادن تخصص داريد.
۲۰٫ تغيير را در خود نهادينه كنيد.
اين صنعت به طور وسيعي تغيير كرده است و سرعت اين تغيير نيز در حال افزايش است. هميشه براي تغييرات آماده باشيد و براي آن تمرين كنيد. در مواقع لازم خود را با شرايط وفق دهيد و راههاي جديدي براي انجام كارها انتخاب كنيد. مهم نيست كه چند سال است كه در اين صنعت كار كرده ايد.
در نهايت اين صنعت نياز به استعدادهاي جوان و تازه دارد كه فقط زماني به ما ملحق مي شوند و در اين محيط قرار مي گيرند كه بتوانند الگوهاي موفقي را در آن ببينند. بنابراين اگر به موفقيت رسيده ايد يا در راه رسيدن به آن هستيد، براي نسل جديد و جوان آژانسها نقش يك الگو را داشته باشيد.

منبع: سايت الي گشت

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۱۳:۴۳ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

معرفي سئو

سئو از عبارت Search engine optimization و كلمه اختصاري آن در زبان انگليسي SEO مي باشد. سئو به معني بهينه سازي موتور هاي جستجو و مجموعه روش هايي مي باشند كه نمايش مناسب تر وب سايت توسط موتور هاي جستجو را در به دنبال خواهند داشت. در حقيقت سئو مجموعه اي از قانون ها است كه توجه داشتن به آن ها توسط صاحبان وب سايت (يا وبلاگ) مي تواند باعث بهبود جايگاه سايت در موتورهاي جستجو گردد. SEO هميشه با تحقيق، حسابرسي و آناليز شروع خواهد شد. وب سايت ها با هم متفاوت هستند و ساختن وب سايت در هر صنعتي متفاوت مي باشد، به همين خاطر بهترين شركت هاي طراحي وب سايت دنيا مي كوشند تا پيش بيني هاي لازم را انجام دهند و سپس به مشتريان خود تضمين دهند. اما چرا بايد به سئو اهميت داد؟ چرا اغلب كسب و كار هاي اينترنتي وابسته به سئو و بهينه سازي سايت هستند؟

ضرورت سئو سايت براي صاحبان كسب و كار

اغلب مشتريان پس از اين كه وب سايت خود را تحويل مي گيرند اطلاعات زيادي در مورد سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو ندارند. برخي از مشتريان فكر مي كنند كه پس از اين كه سايت آن ها در صفحه اينترنت به نمايش در بيايد، تعداد زيادي كاربر و بازديد كننده خواهند داشت. اما در حقيقت جهت ديده شدن بهتر سايت در صفحات اينترنتي توجه به بهينه سازي و رعايت نمودن قوانين سئو با اهميت ترين نكته اي مي باشد كه مشتريان بايد به آن توجه داشته باشند تا با بهبود رتبه وب سايت آن ها بتوانند مشتريان بيشتري را جذب كنند. با توجه به رقابت سنگين فروشگاه هاي اينترنتي و وب سايت هاي تبليغاتي امروزه اغلب كسب و كار ها نيازمند استفاده از يك وب سايت مناسب براي توسعه فضاي كار خود هستند. همچنين شما بايد مراقب باشيد تا با استفاده از روش هاي سئو كلاه سياه وب سايت و كسب و كار اينترنتي شما دچار اختلال نشود.

اهميت سئو و بهينه سازي سايت

در بازار رقابتي امروز جستجوگر ها نقش بسيار با اهميتي را دارا هستند. روزانه تعداد زيادي كاربر با جستجو در موتور هاي جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و يا حل مشكلات خود هستند. اگر شما يك وب سايت، وبلاگ يا فروشگاه آنلاين داريد، سئو مي تواند به كسب و كار شما كمك نمايد و شما را در رسيدن به اهدافتان ياري نمايد. امروزه سرمايه گذاري در زمينه سئو يكي از مهم ترين فاكتور هاي موفقيت شركت ها و كسب و كار هاي در حال توسعه است. در هر صورت بستگي به خودتان دارد كه ترجيح مي دهيد از تبليغات كوتاه مدت با هزينه هاي بالا استفاده كنيد يا تبليغاتي دائمي و موثر! 

بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو لازم است زيرا:

  • اكثر كاربران موتورهاي جستجو به احتمال قوي بر روي يكي از پيشنهادات برتر در صفحات نتايج كليك مي كنند، پس براي جذب نمودن بازديد كنندگان بيشتر شما بايد بتوانيد وب سايت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهيد.
  • كاربران به موتورهاي جستجو اطمينان مي كنند و حضور وب سايت شما در موقعيت هاي برتر براي كلمات كليدي كه كاربر جستجو مي كند، اعتماد مردم به وب سايت شما را افزايش مي دهد.
  • سئو براي تبليغات شبكه هاي اجتماعي وب سايت ها لازم است. افرادي كه وب سايت خود را با جستجو در Google يا ياهو مي يابند، احتمال بيشتري وجود دارد كه اين وب سايت را در فيس بوك، توييتر، Google+ يا ساير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي تبليغ كنند.
  • سئو مي تواند شما را از رقيب هايتان يك گام جلوتر قرار بدهد. اگر دو وب سايت هر دو يك چيزي را به فروش برسانند، موتور جستجو بهينه سازي وب سايت براي كاربران خود وب سايتي را پيشنهاد مي دهند كه بيشتر مورد توجه بوده و داراي رتبه بهتري است.

استراتژي شركت نوپرداز در سئو وب سايت

با توجه به اهميت زياد سئو و بهينه سازي موتور هاي جستجو، شركت نوپرداز با بهره بردن از كادري با تجربه و حرفه اي در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت در موتور هاي جستجو به مشتريان خود اين اطمينان را خواهد داد كه به روز ترين خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت را در اختيار آن ها قرار دهد. استفاده از ابزار هاي سئو به روز در دنيا و گزارش دهي هاي روزانه تنها بخش كوچكي از فعاليت هاي شركت نوپرداز در زمينه سئو و بهينه سازي سايت ها توسط موتور هاي جستجو است. توجه داشته بايد كه انتخاب استراتژي درست راز موفقيت سئو وب سايت شما خواهد بود و سعي كنيد در اين زمينه حتما به اندازه كافي وقت بگذاريد.

كسب رتبه هاي برتر گوگل

شركت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امكانات به روز  بهينه سازي وب سايت ها توسط موتور هاي جستجو، به مشتريان خود كمك مي نمايد تا در يك بازه زماني مناسب وب سايت مد نظر آن ها را در بين برترين صفحات بازديد گوگل قرار دهد. شركت نوپرداز با بهره بردن از ابزار هاي به روز در زمينه سئو و كادري متخصص سعي دارد تا بهترين نتيجه و رتبه را توسط موتور هاي جستجو مختلف از جمله گوگل براي وب سايت اينترنتي شما كسب نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۸:۵۲ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]

خبرنامه تا چه حد مي تواند براي يك وب سايت خوب مفيد باشد؟

اولين مزيت استفاده از خبرنامه در قالب سايت خواه وردپرس باشد يا هر سيستم مديريت محتواي ديگري، اين است كه خبرنامه باعث مي شود كه كاربران سايت شما به بازديد دوباره از سايت ترغيب مي شوند پس اولين مزيت استفاده از خبرنامه افزايش تعداد كاربران بازديد كننده از سايت شما خواهد بود كه در نتيجه استفاده ي بيشتر از خدمات شما و افزايش خريد محصولات شما را در بر خواهد داشت.

دومين مزيت استفاده از خبرنامه اين است كه خبرنامه، به دليل اينكه تعداد بازديدكنندگان سايت شما را افزايش ميدهد در سئوي سايت تاثير مثبتي دارد.

مزيت ديگر اين است كه شما مي توانيد با استفاده از اين ايميل ها تبليغات خود را نيز گسترش دهيد مثلا هر زمان كه محصول يا خدمات جديدي براي ارائه داريد مي توانيد با استفاده از ايميل هاي كاربران درباره ي محصول يا خدمات جديدتان تبليغات كنيد.

خبرنامه باعث مي شود كه اين حس در كاربر بوجود بيايد كه شما به او اهميت مي دهيد و او براي شما مهم مي باشد حال اگر كاربر از خبرنامه ي سايت شما راضي باشد و به خوبي با آن ارتباط برقرار كند، سايت شما را به ديگران هم پيشنهاد مي كند.

انتشار لحظه اي اخبار توسط خبرنامه و دريافت سريع آن ها توسط كاربر نيز يكي ديگر از مزيت هاي خبرنامه مي باشد: مثلا شما براي محصولي تخفيف ويژه قرار ميدهيد و اين محصول به دليل درخواست بالا به فروش رفته و تمام مي شود و كساني كه خبر موجود بودن اين محصول را توسط خبرنامه دريافت كرده اند توانستند كه اين محصول را خريداري نمايند.

از مزيت هاي ديگر خبرنامه رايگان بودن آن مي باشد يعني مشتري به جز پرداخت پول اينترنت مبلغ ديگري را نمي پردازد، در ضمن به حفظ محيط زيست كمك مي كند زيرا استفاده از كاغذ را تا حد زيادي كاهش مي دهد!

يكي از مزيت هاي ديگر خبرنامه اين است كه كاربر توانايي انتخاب نوع خبر دريافتي را داراست، يعني كاربر به ميل خود در خبرنامه ي مورد علاقه ي خود عضو مي شود، اطلاعات را توسط ايميل خود دريافت مي كند و سر فرصت آن را مطالعه مي نمايد.

در اينجا ما دو سايت خوب و رايگان كه در اين زمينه فعاليت مي كنند را به شما معرفي مي كنيم:
mailchimp.com و feedburner.google.com

مزاياي استفاده از خبرنامه

مزاياي استفاده از اين دو بستر ايجاد خبرنامه رايگان

اولين مزيت استفاده از اين سايت ها اين است كه سرويس هاي ارائه شده توسط آن ها كاملا رايگان هستند. دومين مزيت اين دو سايت اين است خبري از اسپم شدن ايميل ها در ان ها وجود ندارد. از مزيت هاي feedburner اين است كه مي توانيد به طور مستقيم سايت خود را در آن معرفي كنيد زيرا در آدرس و ايميل ارسال شده نام سايت شما وجود دارد. از مزيت هاي mailchimp نيز اين است كه ميتوانيد تا ۲۰۰۰ عضو رايگان داشته باشيد و براي هر يك حداكثر ۶ ايميل در ماه بفرستيد.

خبرنامه براي وردپرس

سيستم مديريت محتواي وردپرس در قالب افزونه هاي متفاوت سيستم خبرنامه رايگاني را در اختيار كاربران قرار ميدهد. شما مي توانيد امكان خبرنامه در وردپرس را با افزودن برخي افزونه ها كه در زير ليست كرده ايم فعال كنيد و از مزاياي آن برخوردار شويد.

افزونه Newsletter : اين افزونه يكي از ساده ترين افزونه هاي وردپرس مي باشد كه تنها در چند ثانيه مي تواند بخش خبر نامه را به سايت مورد نظر اضافه كند. از ويژگي هاي اين افزونه يكپارچه بودن آن با سيستم عضويت وردپرس مي باشد

افزونه Email newsletter : اين افزونه نيز يكي از افزونه هايي است كه اين امكان را به شما مي دهد براي افراد مشترك يا افرادي كه در سايت شما نظر داده اند خبرنامه ارسال كنيد.

 افزونه Alo EasyMail Newsletter : ازويژگي هاي اين افزونه مي توان به ابزارك آژاكس, چندزبانه بودن، ارسال دسته اي خبرنامه ها و جمع آوري ايميل كاربران عضو و مشتركين سايت در يك ليست اشاره كرد.

افزونه wysija newsletter : با اين افزونه شما مي توانيد به سادگي خبرنامه ها را از طريق وردپرس ارسال نماييد.

منبع: سايت آرنيكاوب 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۹:۵۲ ] [ emami ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 3963
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب